Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Thursday, November 6, 2008

Datang balik penyakit lama aku...

Pagi ni aku terbaca blog sorang kawan aku ni..dia ada cakap pasal cita cina ni..tajuk dia Corner Of Love..so aku pun search kat youtube.byk gak episod dia..aku pun tgk episod ptama...best gk rasanya..dh lama tak layan cita cina or korea yang meleret-leret ni...dulu masa tingkatan dua, aku dh start layan cita korea...masa tu, aku tgk cita korea tajuk 'Miss Kim Million Dollar Quest'...memang aku tgk dari awal sampai abis kat tv.1 episod pn tak miss..punya le hebat penangan cita korea ni..bukan sebab jiwang ke apa tapi sebab kelakar gila...and ada gk romance skit2...so kalu jumpa kat kdai cd cita ni, beli je...tak rugi sbb best siot...harga dia RM50++ je...aku pnah beli tapi dah ilang sbb kawan tak amanah..cita best katakan...ntah bertukar tangan gi kat sapa tatau...sayang gilaa...




p/s: Dah lama aku tak layan cita korea or cina yang meleret-leret ni..bukan tak best tapi takde masa...sejak tgk Corner Of Love td, cam nak gian le balik..hahaha..mampus...exam tak start lagi...ni datang dh plak penyakit lama aku tu...penyakit movie marathon!




[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

1 BUZZ!!!:

A.K.U said...

haha!
aku pown da kembali kt perangai lame..
ilek rr, tgk jer movie..
ilang mslh..
stdy2 gk...'
haha!

Post a Comment