Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Tuesday, November 18, 2008

Suatu pagi yang suram...

Suatu pagi yang suram... mentari pagi memancar selepas hujan... truly refreshing... lokasi di Chelvie's Curry House Restaurant... pada hari terakhir aku di kota Melaka... sebelum berangkat ke tanah air tercinta malam ni...

Apa rutin aku ari ni? (mostly like every weekend)...

  • as usual, gi kedai mamak & order roti tampal & teh ais... or others indian food
  • beli newspaper & baca kat umah
  • cari buah tangan utk family
  • surf tenet @ layan TV sampai lebam
  • packing & kemas apa yang patut
  • masukkan lagu dlm mp3
  • cas handset & mp3 penuh-penuh... dh serik menghadapi saat2 kehabisan bateri... siot tul....

Apapun, lega pkiran aku lepas antar final report untuk bengkel smalam... dah takde beban kat bahu... satu malam aku bertungkus lumus wat DFD n Flowchart yang meleret-leret tu...



p/s: Anyway, selamat bercuti utk kengkawan DIT aku, warga utem & sapa2 yang bercuti...c ya!
dah dah dah...tunggu pe lagi...balik ler!!!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

0 BUZZ!!!:

Post a Comment