Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Sunday, February 22, 2009

getting bz again and again


Aku dah pk masak2...disebabkan penilai aku ni kedengaran cerewet so terpaksa besarkan skop FYP aku ni... the earlier project aku wat untuk family...then aku tpaksa wat untuk everyone. so dah jadi tajuk Sistem Pengurusan dan Penilaian Belanjawan Keluarga Kewangan. so kena syncronizekan modul projek dengan keperluan perniagaan lak. apa2 aje la...

minggu ni ada a lot of test yg tpaksa dihadapi.Antaranya:

  • esok(Isnin) ada midterm test utk subject Statistic
  • Selasa lak lab test OOP:Java
  • Khamis lak lab test subject Flash
p/s: tawakal je la...



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

0 BUZZ!!!:

Post a Comment