Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Monday, March 23, 2009

iPod shuffle terbaru...

Skarang ni heboh pasal iPhone dah dapat VISA masuk Malaysia n jadi warganegara Malaysia... walaupun teruja tapi apa nak wat... wat bodo je la... tapi takpe sbb baru2 ni ada azimat baru yang Apple nak kitorang pakai...

rupa iPod shuffle terbaru yang mengalahkan Zen Stone aku!

Ini la azimat terbaru dari Apple inc. bentuk yang lagi slim n kecik dari lighter singgit kat kedai runcit pak Ali tu... harga dia bleh tahan a sbb kat Malaysia ni 4gb=RM309. walaupun aku takde bajet tapi aku tetap ada impian nk kumpulkan barang2 Apple ni bila dah keja nnti..

Apa pun memang dah terbukti aku ni gila makan apple sbbnya aku byk guna apple software atau yang sewaktu dgnnya mcm... :
  • safari (web browser utk Mac)
  • iTunes (music player utk Mac)
  • wallpaper Mac OS kat laptop aku
  • Dockbar (toolbar kat bahaian bawah desktop tu)
  • wallpaper Mac n theme iPhone kat nokia 5220 aku
  • Quicktime player
  • dan pic ni...

p/s: lpas grad nak cari wit ke nak keja??



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

4 BUZZ!!!:

~fara D~ said...

cari duit dgn keje tu tak same ke???

F I T said...

hahahah pandai2...anak sapa la ni...

Siti Mastura said...

gila makan apple tak per la.. bagus tuk kesihatan.. klu gila brand apple.. haaa.. kosong la poket jwbnya...

F I T said...

siti_mastura: Apple sebijik tu tanak a...nak sebuah apple..hehehehe

Post a Comment