Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Thursday, March 19, 2009

Project Flash dah SIAP!!!!!!

Mari belajar sambil menganga! hehehe..

Setelah dua malam bersengkang mata, memekakkan telinga... project flash aku siap gk walaupun lagi dua tiga minggu nk present..ada coding yg kena cari kt tenet.. dalam buku pn tak menyeluruh sgt.. atau aku ni yg tak pandai baca hahaha...

Background yang aku letak byk guna watak spongebob versi 3D..baru kanak-kanak suka.. walaupun untuk kanak-kanak, elemen yang wat kanak-kanak nganga mcam aku tetap ada..hohoho..

bagi aku, leceh nk peram project ni lama2...otak aku ni dah tak muat nk tampung pasal keja.. dgn problem-problem dan masalah-masalah alam lagi.. lpas ni ada byk keja lagi nak wat... skarang??? buka kilang taik mata dulu... zzZZZZ!!!

p/s: Netriders Challenge, FYP, project CCNA and AD, Statistic... cepat la berambus... hehehe



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

3 BUZZ!!!:

a.k.u said...

fuh!
chantek ko nyer design,
jeles aku!

Siti Mastura said...

huhuu..gud2..

F I T said...

a.k.u.: design je best..function cikai je..janji ko pandai nak wat org nganga..hahaha

Siti Mastura: gud je ke??penat org wat..beli a..ahak3..kasi kat anak buah...

Post a Comment