Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, March 11, 2009

Senarai pemenang UCSBC 09!!!


Actually, aku dapat num 5 ke 6??? hahaha.. agaknya excited sangat kot... tak perasan sangat dpt num berapa.. dah la jarang naik pentas.. segan aku... org bdebar nak dapat num tbaik yang aku bdebar nak naik pentas... hehehe.. last aku naik pentas masa jadi ketua pengawas kat sek ren..

p/s: kalu tak caya dgn result atas tu, klik sini slagi diorang tak tutup web tu!

yg dapat first tu classmate aku..budak Diploma kalahkan ijazah..bangga siot.. yg 2 3 4 suma ijazah.. yg 5 tu mix.. ahak3..



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

2 BUZZ!!!:

Siti Mastura said...

Ahmad Fitri Mahadi...cngratulations ya!!!!!!

jom g mkn mcD..yeay!!!!!

F I T said...

serius nak mcd??kata boikot...

Post a Comment