Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Sunday, May 31, 2009

Oh motosikal aku yang kasihan!

agak kelakar n kesal gk pasal moto aku ni..first aku kesal dgn kilang Yamaha a.k.a. Yang Mahal...n yang kedua dgn mekanik kat perlis ni...



melihat dari keadaan mudguard dpn moto aku memang kilang Yamaha tak pasang betul2 n tak masuk klip tu betul2.. pastu mudguard tu jadi senget.. abis bgesel tayar dpn aku sebelah.. benda ni pn jadi lpas aku tukar tayar dpn yg bsar skit...

then aku kesal dgn mekanik perlis ni sbb bila aku suh cek apsal senget and suh adjust diorang cakap takleh..ntah apa2 a... bukan satu kedai, 2 3 kedai gk aku tanya... sama gk jawapan dia... "ini balang a takley ejas maa..Yamaha punya kilang kasi mudguard senget loo"... balik umah aku cek betul2 tgk ada klip mudguard tu tak pasang tul2... hampeh punya Yang Mahal... mekanik perlis ni pun sama.. main lepas tgn je tgk moto aku.. siot tul la... last2 aku gak jadi mekanik tak bertauliah pasang benda alah tu balik.. kena pasang btul2.. adoiiii


P/s: bila a nak merasa pakai Yamaha R1..hahahah M1 pn ok gk



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

0 BUZZ!!!:

Post a Comment