Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Tuesday, June 2, 2009

Piza kulat supreme...

Arini aku stay sorang kat umah..disebabkan bosan nk makan nasi n malas nk masak so gi town cari benda makan...

tengok kotak cam superb je... terliur tengok...


bila dah buka, dua2 bkulat siot..klu tak perasan tgk a tompok kaler ijau tu... sakit ati siot.. punah plan aku nak lunch dgn benda alah ni... adoii



Last2 ayam aku jugak yang lucky... jangan pikir ayam kampung tak reti makan piza... ni ayam import dari Italy.. hahaha!!

P/s: Piza ni beli kat pasaraya Seri Utama yang kat stesen minyak kangar tu... nak gi komplen malas a plak sbb 12km dari umah... tak kuasa aku nak abis minyak gi balik walaupun aku leh ride 100kmj untuk sampai dlm 15minit je... lpas ni malas dah nak gi pasaraya Seri Utama tu... management cam cincai je...

adoi.. ni nasib suwey kedua aku kt Perlis selepas hal mudgurad senget tu... periuk tul!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

0 BUZZ!!!:

Post a Comment