Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, October 7, 2009

Pe petua paling pelik pnah korang dengar??

bila cicit berjumpa moyangnya...

Sejak-duamenjak ni tok aku tido sini..sbb dua hari lpas ada jamuan birthday cik aimi...adik kepada cik akak dalam pic ni..hehehe so tok aku tido a sini sehari dua.

entry kali ni bukan nak cakap pasal tok aku..tapi nak share pasal salah satu petua tok aku yang aku kira paling pelik and too gross to take..

cita ni jadi masa aku kecik dulu..time sek rendah...ada sekali tu aku makan nasi dgn ikan pe ntah..tiba2 tulang lekat kt tekak..mau tak temuntah aku..macam2 petua aku wat..makan nasi yg gumpal besau a..pastu mak aku suh minum air kat tudung periuk nasi a..tu pun tak berkesan..tapi yg kelakar gila tok aku ni suh aku minum air basuhan kaki kucing..giler a..

tok aku kata kucing lepas makan dia jilat kaki dia..tu yg tak tercekik..bleh caya ke idea ni?? aiii tak sanggup aku..last2 mak aku suh minum air rendam mata kail yg besau tu byk kali..baca selawat byk2...myb supaya 'air mata kail' tu nnti sangkutkn tulang tu bagi ilang ..then esok pagi baru ilang tulang ikan kt tekak aku..agaknya sbb dah rapuh kot tulang tu..

hahaha tiap kali nk makan ikan mesti ingat hal ni..

moralnya: makan isi ikan.. jangan makan tulang! nnti tak pasal2 kena minum air basuhan kaki kucing hahaha



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

6 BUZZ!!!:

BULLET said...

gile la petua tu. ni satu lag ini. kalau batok2 kan, petua dia, telan duri durian tu. kompom xsakit dah pastu....

F I T said...

hahaha suma petua ngeri2 je..ngalahkan fear factor..

chipsmore said...

air basuhan kaki kucing...erkkk???

F I T said...

hahaha tu a..org tua2 ni kengkadang petua diorang ada bleh guna..ada gk yg takleh guna..

chipsmore said...

desperate sgt baru wat kot..haha :D

F I T said...

desperate..ee tanak a..walau desperate camne pn..so disgusting..heheh

Post a Comment