Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, November 11, 2009

Gadis jingga bikin kecoh daa...


hari ini aku check analytic web aku..kebanyakannya masuk weblog aku guna keyword 'gadis jingga'. Hairan bin pelik gk. kalau tak silap aku, watak dia dalam Awan Dania tu dah kena pecat dh. Aku pn dah lupa muka gadis jingga tu camana. tetiba je famous di alam maya ni... yg aku ingat muka Dania bila terkejut beruk..tiap2 episod ada hehehe Cik Dania jgn marah a.. kang hilang kemachoan cik Dania..

so kalu korang still tak tgk blog Gadis Jingga tu KLIK SINI. kalu blog tu dah takde.. I'm sorry, jgn bakar kerusi... hehe

erm takde apa aku nk membebelog sangat..malam pn almost midnite..tido dulu! huargggghhhh (efek harimau menguap...)


P/s: macho a cik dania gelak..hehe




[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

6 BUZZ!!!:

kenwooi said...

haha.. orange girl? =)

kenwooi.com

cik EPAL said...

cik dania?? hehe..

klik xpax ;)

F I T said...

@kenwooi - gadis jingga laa...manada orange girl... :|

@cik EPAL - hehe thanks..

Melz said...

lol gadis jingga..kat mana dapat detect x ?

izzahfarhana said...

hehe bleh menaekkan trafik ni =P

F I T said...

@Melz ntah..tak knal pn gadis jingga tu..dah lupa a..lama tak nampak sbb kena pecat..biar a kt dia sorang2 hehe

@izzahfarhana a'ah wat a posting pasal gadis jingga ni sblum terlambat..naik gk trafik skit2..

Post a Comment