Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Friday, November 20, 2009

I'm sick. Fullstop.


Petang tadi drive jap gi kedai dgn mak cari barang..sambil2 tu aku cari nurse aid kit.. hehe sbb takde nurse nk jaga.. so cari aid kit je la.. oh kesian.. (ayat macam cita P. Ramlee yang madu tiga tu... heh )



beli lozenge untuk sakit tekak..inhaler untuk hidung tersumbat n kool fever kot2 demam panas lepas ni.. seksa wo aku kalu demam.. aku ni jarang sakit..dalam setahun sekali dua je..kalu sakit je mesti teruk2.. aiyaa.. antibodi kuat sangat kot.. kalu lemah je teruk antibodi aku kena belasah..

dulu pernah aku kena tahan kt spital dalam 2 hari pasal ada simtom demam denggi.. 5-6 kali gk kena ambik darah..dah a jarum besau.. tak tahannn... ada gk sekali tu nurse pelatih ni cucuk tak kuar darah..hampeh tul.. leh lak cucuk aku banyak kali.. adoii

time tu teruk gk..sakit kepala sampai kt celah mata..mata lak jadi merah..gusi kuar darah.. ada bintik2 kat tangan n badan..yang peliknya tanda2 tu suma sembuh sendri.. memang pelik.. lpas tu terus spital tu tendang aku masuk gol..hehe

adoi.. idung meleleh lagi..tak tahannya.. nk tido a..


P/s: laptop aku ni kasi aku flu virus ke?? adoiii



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

3 BUZZ!!!:

izzahfarhana said...

takziah fit.jaga2.rmai org kna denggi.ngee.otato clicked!

cik EPAL said...

maybe la ada virus ;)

F I T said...

@izzahfarhana thanks..erm denggi?cukup a skali rasa simtom dia dulu tu..seksa gila..btw arini dah baik..xdemam sgt.. just idung tersumbat skit..telinga pn pekak..hehhe

@cik EPAL jgn virus H1N1 dah..mintak simpang ler... heh

Post a Comment