Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Sunday, November 8, 2009

Karma tak pernah lupakan Kijang

Kelantan memang patut kalah.
dengan kontroversi dan disiplin penyokong-penyokong yang amatlah sungguh kurang sopan, memang patut rahmat kemenangan itu ditarik dari pihak diorang.

Syabas dan tahniah jugak wat bala tentera rusa @ Negeri Sembilan yang menang dengan berbekalkan daya juang yang menjulang tinggi dan kuasa segagah Perodua Rusa. haha... 

BMW beb..Best Man Win...

Pihak stadium Bukit Jalil cukup bijak kerana mengasingkan kedua-dua penyokong sebanyak dua sektor tempat duduk..bijak bijak!


P/s: kalu negara kita takde cuaca panas gini, takdenya penonton panas baran nk wat benda2 tak waras..baru leh duduk betul2 dpn padang cam kt eropah.. jadi, tak mungkin bola sepak negara akan aman untuk ditonton di stadium sbb cuaca panas je dah bikin ati panas dan tak selesa..

akhirnya inilah jenis badan dan pakaian yang sesuai untuk tengok bola kat stadium Malaysia sekarang ni..sapa sokong??



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

4 BUZZ!!!:

kumfye said...

drpped by from innit...smiled you adv...visit my blog when u free...lmao

Independent Queen said...

saya sokong! Dari apa yg saudara tulis ni..saya tak mo cari boifren dari kalangan penyokong bola di malaysia~ Takotttttttttttttt.

F I T said...

@kumfye thanks for droping by..^-^

@Independent Queen hehehe ye ye..bola sepak malaysia tak best a..suma macam tak kena..so supportlah Manchester United hehe

Independent Queen said...

Hi FIT, juz now u asking about dslr guide kan.. here is the url http://www.effguide.com

or u can email G, at kr0t9hy@gmail.com and tell him that u got it from me. U will not regret.

Post a Comment