Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Sunday, November 22, 2009

Prosperity Burger is back!



McD datang lagi dengan Prosperity burgey.. ala2 iklan Tora lak.. heh so dh kuar kt tv iklan prosperity burger ni..besa la dah nak masuk taun baru..muncul a balik..pandai je McDonalds.. wat orang rindu kat Prosperity burger ni.

so set prosperity burger ni RM9.95.. kira sepuluh ringgit a dgn 5% goverment tax lagi.. *tu arga McValue lunch k..lain dari pukul 12 sampai 3pm arga 11.88 a..

rasa Prosperity Burger ni sedap sbb dia guna kuah satay a.k.a kuah kacang.. daging burger tu lak dibakar.. perghhh tak tahan.. takleh bayang?? bawah ni ada gambar Prosperity Burger yang aku cita tu.. gambar yang kat atas tu saja je nak gurau hehehe jgn marah...



Prosperity Burger ni guna daging lembu je.. daging ayam not available yet... nanti ada a agaknya sbb ayam ni lambat skit sampai..kalu lembu laju je sampai sbb lembu bleh lari laju hehe so sapa2 yang tak makan daging harap bersabar.. ada a rezeki korang nanti..


Iklan komuniti Malaysia ini dibawakan khas untuk korang oleh FITRIHADI!

P/s: ermm sapa nk bwk aku gi McDonalds??



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

3 BUZZ!!!:

izzahfarhana said...

i like prosperity.yep saje nk ksi rinduuu.haha.mister potato 1!

F I T said...

bila a Mcd nak datang perlis...lambatnya..adoiii

Melz said...

aduii terus aku rasa nak makan bege

Post a Comment