Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Monday, December 14, 2009

BLACK & WHITE PHOTO Contest



hari ini aku tak banyak nk blogwalking..jiwa kosong tenaga pn kosong a..tapi yg paling menaikkan semangat bila tgk blog En. Melz, dia ada join contest photo black n white.. so apa salahnya aku cuba join skali..

straight 2d point, ni la gambar yg aku nk submit.. cik Shaidatul sila comment ek! oh lupa nk cakap.. cik shaidatul ni a yg organize contest ni..sila bertandang ke BLOG dia ok..wat cam blog sendiri hehe!



sparuh malam ni abis untuk aku pilih gambar yg terbaik.. ada dua tiga gambar yg aku greyscale kan..so ini je la yg terbaik..yg lain tu cam takde feeling a..yg ni ada feel x? heh btw credit to cik Kamaliah yg snap gambar ni masa tahun 2008 untuk assignment dia..

korang nk join tak contest ni? kalu nk join, KLIK SINI, baca dulu syarat2nya.. ok? tanak celoteh panjang2 a.. dh midnite ni..letih a 4 jam ngadap laptop..mata pn dah blur.. terpaksa pakai spek bila ngadap laptop lama2..adoii



P/s: sapa nk blaja photography leh refer gambar2 kat Shizukana Studio.. cik Shizukana ni kira sifu aku a. gambar dia memang ada feel bila tgk..

P/s 2: Fitra Studio tu my watermark ok..kang ada yg ciplagiat lak..harap maklum..



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

4 BUZZ!!!:

Sharinginfoz said...

ramai masuk contest ni kan.. semoga menang...

F I T said...

a'ah..ramai gila yg masuk..cam takde harapan je..xpe a..skadar mencuba..

Melz said...

pergh batu bata tuh terbaek!

F I T said...

ye ke??thanks..kawan yg snap ni..aku jadi pak pacak je..haha!

Post a Comment