Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, December 30, 2009

CANDID PHOTO CONTEST

Sila klik gambar tonggeng di atas untuk ke Blog Penaja.


Pada satu malam yang hening, ditemani pekikan Headphone gedabak ni, aku mengatur langkah melalui denai2 catitan alam maya. Tiba-tiba, ku dipanah Robin Hood dengan perkataan CANDID PHOTO CONTEST.

owh rupanya brader Halim yang panah aku.. takpe.. aku balas balik panahannya dengan diselitkan gambar kt bawah ni bersama anak panah aku..


Asal time keja ja tido, asal tido je time keja.. adoii bila a artwork nak siap.. deadline dah dekat baru nk kalut!





P/s: gambo tu memang aku tido betul2.. credit kat Choon Aun yang snap masa aku tgh sedap tido.. adoi kantoi lak! nasib baik tak meleleh air liur.. haha!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

4 BUZZ!!!:

iena said...

good luck

kenwooi said...

all the best!
candid shots are always fun =)

kenwooi.com

l e e said...

hehe... jgn boss nampak sudeh

F I T said...

@iena thanks..heh!

@kenwooi haha ya fun..but segan la..

@lee takpe.. pandai2 cari line a.. tunggu boss takde baru line clear..haha!

Post a Comment