Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Monday, December 21, 2009

GengBlogger: Kami Bukan Blogger, Kami Keluarga!

Entry ni untuk contest cipta tagline gengblogger.com je... Gengblogger ni sebenarnya laman komuniti untuk bloggies2 semua mengenengahkan entry diorang. so ramai je pembaca yang nk baca blog korang tu. dapat gk nak naikkan trafik!

lagipun kt gengblogger ni takde clan2 ok. lpas ni maybe takde istilah blogger dh. sebab pe? sebab kitorang bukan blogger. kitorang keluarga! cewah..




P/s: arini betul2 mati akal..tatau nk blogging pasal apa.. bukan takde tajuk.. takde idea untuk isi ja.. agaknya terlalu berhempas pulas utk advertorial flymas.mobi.. korang dah baca? kalu blom, baca a.. penat aku membanting tulang empat kerat ni wat advertorial tu sehari semalam.. heh!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

0 BUZZ!!!:

Post a Comment