Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Thursday, December 24, 2009

Kenapa aku bertinta di alam maya?



Termenung.

Kalu korang tengok entry2 aku masa awal2 pembukaan weblog ni, kesemuanya cerita pasal diri aku. Yupp tujuan aku create weblog ni sebab nk share idup aku. selain itu nak kongsi apa2 maklumat dan ilmu yang aku tahu dengan bloggies-bloggies semua.

tapi sekarang.. aku takde byk cerita pasal diri aku. aku tak happy. aku tak marah. aku tak kecewa (walaupun selalu kecewa), dan takde apa2 yang menarik dalam hidup aku sekarang ni..semuanya statik..macammana korang tengok kaler langit sejak dari korang lahir sampai sekarang, macam tu la diri aku skang ni..takde apa langsung..takde perubahan...membosankan..huh!

jadi skang ni, aku tengah survive di gurun kontang ni.. meneruskan idup yang takde apa2 langsung.. mungkin mencari duit dapat mengurangkan penyahhidratan atau strok haba di padang pasir ni.. tapi kadangkala aku tetap rasa nak rebah je..lagi senang kan..

pasal ilmu tu takpe..kalu korang nak, aku bleh bagi.. sbb aku bukanlah android yg menyuruh korang guna google bila korang tanya..dan aku bukanlah cyborg yang hanya menjawab utk kaum hawa.. itu hanyalah spesies yang berpijak di bumi bencana! hanya mahu melihat bangsanya tersungkur di medan fisabilillah!

ahh persetankan semua tu.. yang penting malam ni, aku nak tido sambil menyumbat lubang telinga dengan laungan2 mimpi dari Hitz.fm.. mungkin aku dah penat utk bernafas walaupun hidung ini tetap mahu mengambil 'semangat'nya dari alam ciptaan Allah ini!




P/s: bertuahkan kau si hidung, mempunyai teman setiap masa yang kau perlukan!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

5 BUZZ!!!:

miera said...

salam menziarah..
moga ceria2 selalu hendaknya..=D

Sharinginfoz said...

untuk share info ngan org......

F I T said...

@miera salam ziarah too..thanks masuk weblog ni...

@Sharinginfoz thanks 4 visiting my weblog heh!

BabyMocha said...

Hi! Blogwalking :)

F I T said...

@BabyMocha heh thanks for coming!

Post a Comment