Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Friday, December 4, 2009

Miera Leyana; dari fantasi ke realiti!

hari ni aku tgk cita 'Kamelia Katrina' tu.. dah lama dah cita ni..just malam ni berpeluang nk tgk sbb aku conquer remote control Astro haha

btw ada la sorang girl yg dh lama aku knal ni berlakon..bukan kenal betul2..just tau a pasal dia ni sejak dari lakonan pertama dia.. heh



ni la girl yang aku cakap tu (mesti korang tgh ternganga skang)... masa mula2 aku tgk dia masa dia berlakon cita [... READ MORE]



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

2 BUZZ!!!:

Taiko said...

Tak penah kenal..
Anyway good info

Blog Hiburan

F I T said...

hehe ok..saja suka2 nk wat entry pasal dia..

Post a Comment