Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, December 9, 2009

Penangan Cik Miera Leyana Kasmi


perghh hebat betul penangan cik Miera Leyana ni.. korang tgk a berapa byk hits datang ke blog aku hari ni kerana Cik Miera Leyana ni.. KLIK SINI untuk tgk entry yang aku tulis pasal dia..

aku dah expect cik Miera Leyana ni mesti akan famous satu hari nnti bila aku tgk dia berlakon dalam cita Luna Fantasiku dulu tu..

lagipun hari ni dalam harian metro, cik Miera Leyana ni jadi cover story untuk bahagian Rap.. hehe maybe sbb tu kot ramai yg search cik Miera Leyana Kasmi ni hari ni..thanks Harian Metro.. kalu ada job vacancy tu, offer2 a kt saya hehe!




P/s: ada gk yg search Miera Liyana.. salah k.. nama dia Miera LEYANA Kasmi.. bukan liyana..



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

2 BUZZ!!!:

cik EPAL said...

siapa miera liyana??

F I T said...

yg berlakon cita Kamelia Katrina kat astro tu..tak pun tgk a 'luna fantasiku' tu..ada link saya letak..dia ada jadi heroin.. hehe memang dia tak menonjol lagi sbb jrg kuar tv3..ada kt astro dan online drama ja

Post a Comment