Iklan Khidmat Komuniti Malaysia Fitrihadi!


_
*Dengan ini di umumkan blog ni dah ditamatkan perkhidmatannya! Jom ke blog baru. Lebih tips, lebih cerita lebih kelakar!
FITRIHADI.COM

Wednesday, January 13, 2010

Bila diri di cabul!

Fit tatau nk share ke tak cita ni.. kang korang marah lak.. sorry ek kalu ada menyentuh ati sapa-sapa..

Tak guna punya jantan! Time kau jumpa aku tu terus aku dah dibawa masuk ke tandas. Kenapa mesti dalam tandas? Kenapa tak biarkan aku dalam bedroom atau ruang tamu?

Dah tu tak cukup kau letak aku dalam tandas, kau basahkan aku dengan air. Kenapa? Selepas itu, kau dengan rakusnya terus menerkam ke arah aku dan mencabuli aku. Aku tau engkau suka air tapi apa yang tinggal hanyalah sisa-sisa kotoran yang jijik. Apa ni? Kenapa kau buat aku begini?

Oh tak cukup dengan itu, kau bawa kawan-kawan engkau. Dengan suka hatinya korang semua guna aku. Korang suma cabul aku. Ada kalanya korang berdiri atas aku. Korang memang kejam! Setelah puas bergelumang dengan aku korang tinggalkan aku berseorangan. Bertuah punya jantan!

Aku tak tahu sampai bila nasib aku begini. Agaknya sehingga badan aku tak mampu untuk melayan korang. Ah! persetankan! Aku benci diri aku..




P/s: Hasil nukilan FITRIHADI dikala bosan. pe korang fikir hah? haha Bang Bang Boom!



[ Please drop your BUZZ because the silence is killing me softly. ]

15 BUZZ!!!:

bEEdLE d' bARd said...

hehe.sabau jela..
anyway, jum baca my entry tntg 1Malaysia...

http://bard87.blogspot.com

F I T said...

@bEEdLE d' bARd hehe ok thanks for coming

izzahfarhana said...

haish haishhhhhhh

fit lembu fit apa cerita?

jgn cabul dia lak hehehe

F I T said...

haha jgn marah a.. lembu??lembu mana lak.. fit tak bela lembu a.. adess

F I T said...

owh lembu tu..baru ingat..pe la..ingatkan apa tadi...sorry a kejam skit..sebab fit gantung lembu tu..haha

izzahfarhana said...

haha patah tombol jgk kang

F I T said...

haha takpe..suma benda dlm umah ni kukuh je..hehehe thanks ek!

Siti Salwa Hanim said...

erm..ayat cm die rela jek!xnmpk pon cm dipaksa

Sharinginfoz said...

he he he memang dah agak....

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

Hazzy Ishak said...

tak pikir pape pun
heeeee

F I T said...

@Siti Salwa Hanim dah dia takleh wat apa2..rela je la

@Sharinginfoz hehe

@Hazzy Ishak ye la. girls lain dari boys..hehe

wany said...

ngokngek je cita nih, hoho

F I T said...

haha time bosan macam2 cita ngarut kuar..

ieQa sWetLuv said...

haha..sengal la tu.. ekeke

F I T said...

@ieQa memang sengal pn haha

Post a Comment